neděle 5. srpna 2018

Freebie od Adi

je dokreslené :) Protože jsem tento víkend "slaměná matička", měla jsem čas to dokončit, dneska dopoledne poté, co jsem včera "vařila" jogurty a rohlík se salámem (musím kreslit, abych chytla světlo) a dnes zeleninový salát, jsem dodělala poslední úpravy :)
Musím říct, že mě trošku zklamal žlutý UniBall, když uschne, tak prosvítá, takže jsem ho musela dát víckrát a stejně to není stoprocentní krytí. Za druhé jsem chtěla zachytit co nejvěrněji fotku, a nakonec jsem fotila mobilem, protože pochytal barvy přirozenější a blíž skutečnosti, než zrcadlovka s postprocesem. Zajímavý.
Tak doufám, že se vám "princezna Pampeliška" bude líbit :) A že uvidím další tyhle věnečky, co přímo svádí k dokreslení středu :)


Takhle barevný je to asi nejpodobnější originálu, i když se to zase zdá tmavý, no... 



Žádné komentáře: