úterý 14. srpna 2018

Jade Summer

je značka pro tým lidí tvořících omalovánky pro dospělé. Vlastně úplnou náhodou jsem našla jejich "vzorky zdarma", stáhla jsem je a něco jsem vytiskla, když budete mít zájem, freebie za poskytnutou mailovou adresu najdete tady Přiznám se, že padesát obrázků určitě potěší, nicméně nejsou všechny můj šálek kávy. Ale mořská panna, kterou jsem si vytiskla na papír Strathmore, Mixed media blok, 190g/m², mě bavila moc :)
Použila jsem oblíbenou kombinaci pastelek FC Polychromos a DW Procolour a doplnila jsem je bílým gelovým perem Uniball. Ten mě ovšem poněkud rozladil, na tisk nechytal příliš dobře a pořád prosvítá černá i přes opakované použití. Asi je to tiskem... anebo chyba v Matrixu ;) takže bublinky jsou spíše šedé. Typický příklad toho, jak člověk míní, ale... :D


Jade Summer, FC Polychromos, DW Procolour, Uniball

Žádné komentáře: