pátek 10. srpna 2018

Trochu sebemrskačství

je pro mě The Magical City od Lizzie Mary Cullen. Velká změť křivek (které ač působí chaoticky, mají velmi přesně daný řád a jsou pečlivě vypracovány, projeví se to ovšem až po vybarvení), a přestože vesměs architektonické prvky, nehledejte pravé úhly, protože žádné nejsou. Jedno velké dobrodružství :D Zatím jsem v těchhle krásných, ale na zorientování se velmi náročných omalovánkách (dokonce už jsem se v komunitě setkala s tím, že je někdo prostě nemohl vybarvovat kvůli intenzivnímu bolehlavu :D ) vybarvila dva obrázky. A je tu třetí. Chtělo se mi, nevím, kde se to nutkání vzalo, ale sáhla jsem pro ně do šuplíku a chvíli jsem bloudila obrázky, s doprovodem googlem nalezených fotek lokalit, pak už googlem nalezených již vybarvených obrázků z omalovánek. Ani ne pro inspiraci, jako spíš pro určité zorientování se v omalovánce.
Zaujala mě španělská lokalita "Ronda", musí to být opravdu nádherné místo s výrazným geniem loci. A vzápětí jsem zavrhla Mondeluz a "vodní cestu", přestože se traduje, že tyhle omalovánky byly stvořeny pro DW Inktense, potažmo akvarelky. A sáhla jsem po Crayolách, protože ty jsem sice už vyzkoušela, ale vlastně jen jako doplněk jiných pastelek. A vznikla etuda pro The Magical City, Crayoly a bílý Uniball. Olé! :D


Lizzie Mary Cullen, The Magical City, Crayola, bílý Uniball

Žádné komentáře: