čtvrtek 30. června 2022

Blýskavý obrázek

Červnový event Lenka Filonenko s obrázkem z omalovánek Pastelkové léto. Takhle to dopadá, když kreslím něco, co "nevidím". Takže jsem týden civěla na nevybarvený obrázek, opřený v práci o klávesnici, a pak jsem udělala docela pitomost - začala jsem tím, co umím a dle mého úsudku nemůžu zkazit: tělem. Jak je vidět z přiložených snímků, vyhrála jsem si, aby bylo fakt pěkně do zlatava opálený, to jako jo.  Jenže pak jsem se pustila do toho kolem a kůže pomaloučku bledla a bledla... nejen tím, že kolem přibyly barvy, což je logický, ale taky tím, že na to člověk pořád sahá, pořád je ten obrázek otírán. Takže dneska jsem s děsem zjistila, že už je třicátého, urychleně jsem se s tím přestala mazlit a dojela jsem to na jeden zátah, a pak jsem šla pěkně dokreslit znovu tu kůži, protože to, co se na ní udělalo, vypadalo dočista jako pěkně velký strie. 😃
Příště se přidržím toho, že pozadí je prostě nejdřív. Kdybych si ovšem byla jistá, co vlastně s tím pozadím chci dělat. 😎 Zadání bylo "lesky, blesky, třpytky", ale ty jsem tam nějak prostě nedodala. Doufám, že to nebude vadit. Prostě se mi tam nikam nevešly, no...






 

Žádné komentáře: