pátek 17. června 2022

Červánková chaloupka

Ze zelené Čarovného lesa do červené 😎 😃 Chaloupkovánky Vladislavy Schaffrehans. A tak zase po chvilkách, jak to šlo, jsem to úspěšně dokreslila, i když by to trochu péče ještě sneslo, ale vlastně to vyšlo tak, jak jsem chtěla.

Tahle velikost omalovánek je přesně pro mě ❤ Kreslila jsem zejména Polychromos a mých pár Prismacolor, hlavně tři červené, tady se velmi hodilo. Protože jsem hamna, koupila jsem si nějaké tři tenčí akrylové markery, hned jsem žlutý musela vyzkoušet a pěkně jsem to zvrzala, určitě si na jedné z fotek všimnete oranžového fleku - to už jsem couvala a opravovala, nakonec jsem to seškrábla a zachránila mě fialová jako maskovací manévr 😃 Vůbec jsem u tohohle obrázku hodně přemýšlela o tom, jak ty barevné postupy fungují nejen u barvení vlasů, ale i u pastelek pořád stejně 😉 Taky jsem doplnila Polychromos, protože jsem prostě na ty stíny potřebovala sépii, a když už jsem tam byla, u sépie nezůstalo 😉 znáte to. 😃 Ale komplet je pořád nemám. To si ještě počkám. 

Polychromky na tomhle papíru fungují TAK skvěle, že by člověk mohl vrstvit a tónovat a vrstvit a vrstvit, dokud by se mu chtělo... Jak v jiných Vlaďčiných omalovánkách fungují lépe KIN Polycolor, tak tenhle papír se povedl na Polychromos. Původně jsem chtěla vodou, ale ta tu zase nefunguje. Holt každý papír má své. A vodou by to byl úplně jiný obrázek. 🙂






Žádné komentáře: