neděle 1. listopadu 2020

#inktober2020

 Už loni a předloni jsem okukovala, ale teprve letos nás Martina ve skupině vyhecovala. A já jsem to dala. Všechno. A protože sem házím, co mi od ruky na papír upadne, dám sem i ten. Připravte se, bude to nálož jednatřiceti jednoduchých (někdy) obrázků 10 × 15 cm, kreslených na nařezaný kancelářský papír tenkým centropen linerem 0,1 mm nebo různě kvalitními/tvrdými/měkkými špačky tužek, co jsem doma našla. Malý formát jsem si zvolila záměrně, protože jsem crcálista a s velkými obrázky přichází spousta přemýšlení, jak vyplnit plochu a následné crcání při jejím vyplňování. Tady jsem sice strávila více času hledáním inspirace na netu (podotýkám, že pouze inspirace, nekopíruju cizí výtvory) než kreslením, ale strašně moc mě to bavilo. Vlastně si snad ani nevzpomenu, kdy mě naposledy něco TAK bavilo, jako tohle.

Tak chytejte... ;)

Témata jsou důležitá, proto sem dám jako první tenhle rozpis. 


1/ fish. Dvě verze. První se mi nechtěla dodělávat, vzala jsem si moc tvrdou tužku.


2/ wisp. Vzpomínka na výtvarku na učňáku s dvojkou na vysvědčení :D


3/ bulky. Hrušky forever!


4/ Radio. Netřeba komentovat...


5/ blade. Jsem pyšná, Smrť je jen z mého pera...


6/ rodent. Tři rodenti v různých stádiích jsoucna


7/ fancy. Pro mě ano...


8/ teeth. Musíme věřit, že jsou to zuby :D


9/ throw. Discobolus je klasika...


10/ hope. Jo, jsem zvědavá, jestli na jaře vyroste to, co jsem letos zapíchala...


11/ disgusting čajítko


12/ slippery latex


13/ Dune. Tvrdá tužka, nic k chlubení...


14/ armor. I ženy zbrojí...


15/ outpost aneb důvod, proč si znovu nainstalovat AoE


16/ rocket a barevné a materiální vybočení. Softpastely


17/ storm a hřmící basa Jasona Newsteda


18/ trap. Zubatá.


19/ dizzy. I tak se tomu dá říkat...


20/ Coral - ina


21/ sleep. Sleeping Sandman


22/ chef. No kdo jinej, než plešatá hlava a úsměv krokodýla


23/ rip. Silonky už neeee...


24/ dig. Kdysi na Kašperkách


25/ buddy pro příznivce starého českého seriálu


26/ hide. Jaká veverka? Nějakou vidíte?


27/ music. Nestíhám.


28/ float. Spěchám, nemám čas => minimalismus


29/ shoes. Dtto...


30/ ominous. Doufám


31/ crawl. Lepší zakončení nevymyslíš...


Bavilo? Tak příští rok znovu, ne? ;) Instrukce zde








Žádné komentáře: