pátek 30. října 2020

Říjnové výzvě


Lenky Filonenko jsem nedokázala odolat a i když jsem nakonec nebyla ten šťastlivec, který vyhrál její nové tarotové omalovánky, vůbec to nevadí. Já si je totiž klidně koupím, protože úvodní obrázek, který jsme dostali k výzvě jako freebie, je úplně fantastickej <3 a podle holek, které si je už koupily a něco vybarvily, jsou ty obrázky fantastické všechny.

Sice jsem toho měla hodně, protože inktober, ale i tak jsem se hecla. Tiskla jsem na Strathmore, Bristol, 270 g/m², Pastelky FC Polychromos sice s tím papírem nefungovaly úplně nejlépe, ale přemluvila jsem je a doplnila několika světlými Prismacolor. Zároveň mi dokreslil bílý Uniball, takže jsem hned sedla a rovnou objednala nový... a čtyři nové kusovky Polychromos, aby necestoval sám a nebál se :D






Žádné komentáře: