sobota 21. listopadu 2020

Kočičí omalovánky

mi dorazily v rámci putovních omalovánek. Do kočky Šklíby jsem se pustila s chutí, protože jsem okamžitě věděla, že budou třeba nějaké změny ;) Navíc na podobné kudrlinky nějak nejsem stavěná :D

Jako první jsem zabarvila bílou Poscou málo výrazné oči, ale nebyl to dobrý krok, přestože ho Chris Cheng využívá; ráda bych to svedla na to, že ona přes Poscu kreslí Prismami, ale je možné, že závada je mezi pastelkou a židlí. Na zbytek jsem použila Inktense block a velmi dobře se osvědčily, protože k mému překvapení slušně kryjí, když se použije málo vody. Takže příště budu při přetváření používat bílou Inktense block, přes ni se totiž dá kreslit téměř úplně bez ztráty kytičky. Dokreslovala jsem tím nejměkčím, co mám v nabídce, DW Coloursoft.





 

Žádné komentáře: