sobota 17. prosince 2016

Vánoce

se blíží, a já jsem se se svými omalovánkami zapojila ve skupině, kde se domlouvají výzvy. Vždycky se k výzvě připojí ten, kdo omalovánky doma má, chce se mu do předem určeného obrázku, a je vždycky parádní sledovat, jak v předem určeném čase "přistávají" ve skupině stejné obrázky, které jsou vlastně naprosto rozdílné. Tím, že každý autor má jiné oko, jiné pastelky, nebo třeba i jinou techniku, je to doslova pastva pro oko. Tím, že je předem určená doba sdílení, se nemůže nikdy stát, že by někdo od někoho "opisoval", inspiroval se, takže obrázky bývají opravdu velmi různorodé. Založit tuhle skupinu byl fantastický nápad, výborné je i to, že se do skupiny přidávají noví členové pouze jeden týden v měsíci a vlastně zpravidla na doporučení. Členská základna je tudíž sice početná, ale není tam tak přelidněno jako v ostatních omalovánkových skupinách. Navíc jsou tam velmi shovívaví ohledně příspěvků, spousta členů se chodí jen "kochat" a já zahanbeně přiznávám, že se poslední dobou řadím mezi ně.
Tuhle výzvu jsem kreslila do té míry na poslední chvíli, že jsem obrázek přidávala doslova v hodině dvanácté :D Ani pozadím jsem se nezdržovala. Takže tyhle hodiny prostě visí na bílé stěně. Tak. :D


Johanna Basford, Johanniny Vánoce, FC Polychromos, KIN Mondeluz, bílá Posca

Žádné komentáře: