úterý 13. prosince 2016

Poštěstilo se mi

narazit na vlídnou a vstřícnou duši, která mi při zapálené debatě v omalovánkové skupině nabídla, abych si tolik diskutované pastelky vyzkoušela, že mi je půjčí. A tak jsem zjistila, že dobří lidé ještě žijí, otestovala jsem si pastelky, které bych si asi jinak nepořídila a jsem neskonale vděčná Andulce, že má tak laskavé srdce. 
Poslala mi vzorky snad všech pastelek, které má v zásobě, a já jsem se ponořila do testování, abych zjistila, že mnou vzývané FC Polychromos spadly na druhé místo, protože Caran Luminance jsou prostě nejlepší pastelky, které jsem za celou svou kreslící kariéru držela v ruce. Má smůla je, že jsou dvakrát dražší, než zmíněné Polychromos. Už abych začala šetřit :D Potěšila mě možnost seznámit se s pastelkami Prismacolor Premiere, které používají snad skoro všechny kreslící youtuberky a polovina naší pastelkové komunity a nemohou si je vynachválit. Taky bych si je chválila, ale... Investice pochybující se okolo dvou tisíc je pro mě momentálně nerealizovatelná. A upřímně, kdybych mohla nacpat dva tisíce do pastelek, budou to Luminance, a to bez přemýšlení :D
Ale Prismacolor jsem s chutí vyzkoušela, na tomhle obrázku jsem použila i další zapůjčené pastelky (DW Coloursoft, Caran Pablo) a už vím, co mi do ruky sedne nejlépe a nemusím se zbytečně stresovat, jaké pastelky bych vlastně měla případně chtít :) A znovu Andulce děkuji :)



The Magical City, Lizzie Mary Cullen, Prismacolor Premiere, DW Coloursoft, Caran Pablo

Žádné komentáře: