pátek 1. ledna 2021

Třetí putovní omalovánky

 jsou The Time Garden od Daria Song a nebyla jsem překvapená, když jsem tam našla samou drobotinu, od téhle autorky mám doma její další knihu The Time Chamber a obrázků jsem v ní vybarvila pomálu. Skoro všechny obrázky, které nebyly filigrán, už byly vybarvené. A tak jsem vybrala z toho, co zbylo. Při mém štěstí toto vydání bylo korejské a mohla jsem vybarvit jen jednu stranu (v jiných vydáních je to dvoustrana). Chtěla jsem, aby měl obrázek hloubku, takže jsem si docela s chutí vyhrála se světly a stíny. Fotka má sice datum 1. 1. 2021, ale ve volných chvílích jsem na ní dělala půlku prosince '20, na Nový rok jsem jen přidala linie bílým Uniballem, abych měla denní světlo.

Většinou jsem použila Polychromos a Polycolor (ale berte to s rezervou, kreslila jsem mezitím spoustu dalších obrázků a tak jsem pozapomněla a jen odhaduju), po Vánocích jsem dokreslila stěnu Drawing. Kreslilo se to dobře. :)



Žádné komentáře: