neděle 17. ledna 2021

Babička, první čmárnutí

 Lahoda. Nikdy bych nevěřila, že na poměrně tenkém papíru se může tak dobře pracovat. Nádherně vypracované obrázky se výborně vybarvují, bonusem je text, který má školákům, případně středoškolákům usnadnit práci s dílem Boženy Němcové a činí to srozumitelně, příjemně... a s možností si vybarvit obrázek. :) Vzhledem k tomu, že "vykopávková" literatura je u mládeže nepopulární, vidím v tom obrovský přínos pro všechny, kterým se Božena Němcová (a nejen ta, Vydavatelství Oblak vydalo v rámci literárních omalovánek i Kytici K. J. Erbena, na kterou si brousím zuby v dohledné době) těžko zpracovává. Já jsem "Božku" čítávala ráda a s chutí, ale chápu ty, pro které to není snadné čtení. Doporučuji i těm, kteří s "Božkou" problém nemají. Krásně se to čte i kreslí. :) 

Nelze se divit, že jako první obrázek jsem vybrala jednu z nejvýraznějších postav celé Babičky, nešťastnou Viktorku. Drama z obrázku jen jen čiší, i když není vybarvený. Použila jsem Drawing, přizvala Coloursoft, ale těm se tu moc nechtělo, takže jsem doplnila ještě Polychromos. No a Uniball. Zase musím jeden objednat, dopisuje...



Žádné komentáře: