pondělí 10. února 2020

Rozjela jsem se

ani nevím, jak se to vlastně stalo :D Mám hotový další obrázek, opět z Pramínku naděje, tentokrát jsem spáchala téměř harakiri, protože jsem se pustila do svého vlastního obrázku. Už když jsem ho kreslila, neměla jsem ho ráda, protože je takový... převelice detailní a převelice dalek toho, co běžně kreslím. Ale asi to tak mělo být, je hotovo, tentokrát jsem se "šplouchala ve vodě" a po dlouhé době jsem nejen vytáhla KIN Mondeluz, ale taky vodou plnitelné štětce. Vyšlo mi to trochu "těžší" (rozuměj sytější barvy), než jsem si vymyslela, ale nakonec to asi není až tak na škodu. Jediná další pomůcka, kterou jsem k akvarelovým pastelkám použila, byla sada pastelových gelovek Uniball Signo Angelic Colour, pro které jsem dosud až na výjimky nenašla využití (až na bílou, tu nepočítám), protože jsou příliš bonbónově tónované, což se mi skoro nikdy nehodí. Tentokrát do růžově romantické scény ovšem sedly dokonale.
A už se rozhlížím, do čeho se pustím teď ;)


Kdybyste si chtěli stejný obrázek vytisknout a vybarvit, najdete ho (samozřejmě pro nekomerční využití) ke stažení v .pdf tady u mě na blogu.

Žádné komentáře: