středa 5. února 2020

Nějak se to zlomilo

a Múza se vrátila z dovolené. :D Jahodovou dívku jsem plánovala, co mám omalovánky Pramínek naděje doma. Tak na ni nějak nenápadně došlo a bavilo mě to. Protože je to vlastně grayscale obrázek, tak jsem tentokrát nijak výrazně neexperimentovala a přidržela se předlohy. Malá perlička ovšem je, že jsem konečně vytáhla ten skalpel, co mám už skoro rok v šuplíku a který jsem dostala od Martiny, a trochu jsem si pohrála s vlasy. I to mě bavilo, takže určitě budu tuhle techniku využívat častěji...
Foťák jsem ještě nepořídila, budete se muset spokojit s tím, co na mě plive mobil, nebo maličkatý Olympus, který mi v dobré víře zapůjčila kamarádka, a jehož výstup se od mobilu příliš neliší... Takže ty pleťový broskvový tóny si prostě musíte domyslet. :D

Použila jsem, protože i ty jsem koupila před časem od Martiny a ještě jsem je vlastně nevyzkoušela, DW Coloursoft, z nedostatku barevné škály jsem je narazila FC Polychromos. Na to, že tenhle papír je nemá rád, ani jedny, to dopadlo poměrně slušně... :)


V detailu je vidět, VELMI zřetelně, zásahy skalpelem. V reálu pěkný :)



PS: Přestože jsou omalovánky Pramínek naděje rozebrané a dotisk se neplánuje, můžete si koupit omalovánku dívky s jahodami v autorčině "obchůdku" na Etsy.com



Žádné komentáře: