pondělí 23. července 2018

Jak jsem se stala

členem týmu autorů, to vás určitě bude zajímat. A nebo možná nebude, ale já vám to stejně povím, protože jsem taaaak pyšnááááá :o)))
Již několikrát v těchto prostorech zmíněná Vladislava Adi Schafferhans totiž přišla s neuvěřitelným plánem, totiž dát dohromady tým autorů obrázků a vydat omalovánkovou knížku, jejíž výtěžek poputuje na konto Šance onkoláčkům. Má můj hluboký obdiv, protože celou akci, a není to úplně projekt bez rizik, vzala za svou a riskuje tím vlastní zadel.
Takže jsem se přihlásila, protože jsem pro každou špatnost, a pustila jsem se do kreslení. A světe div se, obrázky se líbily, takže v omalovánkách Pramínek naděje se lze setkat se třemi mými díly :o) Kniha vyšla v omezeném nákladu, s dotiskem se (aspoň co zatím vím) nepočítá.
Ta knížka je nádherná. Sešlo se nás ve skupině založené pouze za tímto účelem víc než dvacet a byla radost sledovat, jak holky přichází s dalšími a dalšími obrázky, jak je každý jiný, jak tématicky, tak rukopisně, prostě nádherně barevné omalovánky i bez barev. Moc  moc mě těší, že jsem se směla zúčastnit tak fantastického projektu a děkuju za to Vlaďce, která je nejen nesmírně nadaná, ale je úžasný člověk se srdcem na pravém místě :o)

A protože natočila listování, zvu vás na prohlídku našeho společného díla, cíleného na pomoc dětem. Co může být na světě důležitějšího...



Žádné komentáře: