úterý 11. července 2017

Na tyhle putovní omalovánky

pro Míšu jsem se těšila, figurální kresba se mi líbí a baví mě. Asi ale ráda zůstanu u "jasmínek", ty jsou pro mě velikostně OK, omalovánky, Goddesses od Marty Noble, jsou moc pěkný, ale "nimravý". Spousta detailíčků, drobnůstek... Nicméně bavilo mě to :) Dokázala jsem si vybrat obrázek, který se mi vážně líbil, volných obrázků bylo dost, jen jsem pocítila potřebu Afrodité, která byla v omalovánkách oblečená, svléknout :D Já se totiž nepamatuju, že bych zrovna tuhle starořeckou krasavici kdy viděla oblečenou. Už její zrod z mořské pěny myslím automaticky ukazuje na (byť cudnou) nahotu.
A tak jsem rebel a snad nikoho nepobouřím :)
Určitě nebude překvapením, že jsem použila pastelky Polychromos a opět jsem úřadovala bílým Pilotem. Jako by těch drobností nebylo už tak dost :D


Goddesses, Marty Noble, FC Polychromos, bílý Pilot

Žádné komentáře: