středa 5. července 2017

Maratony

ve skupině pro výzvy jsou vážně výzvou. A já mám třeba od Johanny Basford vybarveno tak málo obrázků, že bych to mohla zvládnout. Sice jsem tenhle obrázek vybarvila pro tuhle příležitost, ale prázdniny jsou dlouhý, určitě jich ještě pět zvládnu. A tohle hodím do placu ;)
Další obrázek, který mě moc bavil. Opět jsem vytáhla Polychromos a to přes to, že tohle je obrázek přírodní a já mám v držení jen jednu zelenou. Ale co, vždyť se to dá míchat :D Namíchala jsem různé zeleně pomocí různých modrých a různých žlutých a oranžových, opět jsem "modelovala" jasy bílým Pilotem (když tam ty tištěné linie vadí, tak vážně vypadá lépe, když se dají pryč... pomalu začínám uvažovat o sadě krycích gelovek v různých barvách a přemýšlím o nich pořád častěji...) a tak nějak vzniklo tohle :)


Johanna Basford, Čarovný les, FC Polychromos, bílý Pilot

Žádné komentáře: