pátek 25. prosince 2015

Tajná zahrada od Ježíška

byla mým splněným snem. Maminka se pečlivě vyptala a pak koupila přesně ty omalovánky, po kterých mé srdce prahlo. Plesání pod stromkem nebralo konce, naposledy jsem se snad radovala před lety, kdy mi Ježíšek naježil zrcadlovku. Přidaná krabička dvanáctikusové sady pastelek KIN Progresso byla třešnička na dortu. Progressa ještě existují! Voňavé pastelky mého dětství v lakovaném kabátku :)
A protože se u nás na první svátek vánoční nevaří, sedla jsem hned dopoledne k prvnímu obrázku v nových omalovánkách, vyzbrojena novými Progresso. A kreslila jsem a kreslila a kreslila... Když jsem obrázek dokončila, bylo pozdě večer a měla jsem pocit, že tenisový loket a strnutí šíje už mi nikdy nikdo nevyléčí. Ale bavilo mě to, a to tak, že moc :)


Johanna Basford, Tajná zahrada (Grada), sada KIN Progresso 12ks

Žádné komentáře: