pátek 1. ledna 2016

Čarovný les

mě úplně očaroval. Prolézala jsem skupiny a hledala, jestli je můj koncept obrázku, který nosím v hlavě, už někde realizován, abych se "neopičila", neasi :D Našla jsem ztvárněnou svou první vizi, pak druhou, třetí... až jsem pochopila, že Johanna vydala své omalovánky ve velkém nákladu, spoustě zemí, a koupilo si ho takové množství lidí, že bych musela být kouzelník, abych dokázala vymyslet něco, co ještě nerealizoval někdo přede mnou. A nastalo další uklidnění. Takže: kreslit jsem nezapomněla, obrázek smím vybarvit tak, jak se mi chce, ba dokonce se můžu inspirovat obrázkem, který už někdo nějak ztvárnil, protože původní verze a má verze budou dva odlišné výtvory. Skvěle.
Tenhle les se rodil dlouho, ani ne proto, že bych neměla čas nebo chuť, ale proto, že potřebuju nějakou představu mít a díky tomu, jak jsem se snažila o originál, jsem opouštěla jeden nápad za druhým. A pak jsem jednou mávla rukou a prostě jsem sedla a dokreslila to tak, jak se mi zrovna chtělo. Nesmírná úleva :D



Johanna Basford, Čarovný les (Grada), 24 KIN krtečků, stříbrná gelovka Pilot (ano, objevila jsem kouzlo gelových per, protože když nekreslím, sedím na YouTube a sleduju někoho, kdo kreslí, jakou techniku a materiál používá. A pak lítám po Sušici a chci to taky. :D :D S kolísavou úspěšností. )

Žádné komentáře: