pondělí 28. prosince 2020

Adventní kalendář

 byl taky součástí výzvy, vybrala jsem ten od Johanny Basford, přestože jsou zdarma k sehnání i další, myslela jsem si totiž, že její jednoduché obrázky budou hned hotové. No, nebylo to tak :D Nebylo moc času, takže jsem to vlastně místo jednoho obrázku denně vybarvovala v několika (dvou) fázích jednu stranu. Ale dala jsem to, takže jsem vlastně dobrá :D

Na tuhle první stranu jsem použila opravdu směs pastelek, všechno, co se mi barevně hodilo: FC Polychromos, KIN Mondeluz na sucho, Crayoly, KIN Polycolor, DW Coloursoft... Dokončila jsem ji 15. 12. 2020




Druhá strana adventního kalendáře je téměř výlučně vybarvena FC Polychromos, ale protože jsem pod stromeček dostala DW Drawing, nemohla jsem odolat a jeden obrázek je vybarven pouze jimi. A liší se na první pohled...







Žádné komentáře: