středa 22. července 2020

Mořská panna

 je dobré téma do Renčiných putovních omalovánek. :o) Johannin Lost Ocean s jeho droboučkými detaily by pro mě byla vražda. Vražda byl i původní věnec, ale vybrala jsem ho právě proto, že věnce přímo vybízejí k dokreslení. Zase mi to dlouho trvalo, přestože v koronavirové pauze by člověk řekl, že kreslení je ideální pro nějaké to zabití času... Jenže, já nesedím v paneláku, ale mám spoustu jiné práce venku i uvnitř chalupy.

Nakonec jsem to dala, dokonce i docela rychle... Kdybych bývala na ty omalovánky úplně nezapomněla :o))), tak by to byl celkem fofr. Trvalo to asi týden. Mezitím jsem si odběhla s oteklým kotníkem na Bulovku a cestou jsem v pastelka.eu na Pavláku dokoupila tři kusovky Polychromos, které jsem vybírala přesně k tomuhle obrázku. :o) Bebíčka se musí odměňovat... :o)))

Použila jsem FC Polychromos, zlatou KIN Progresso, dva velmi světlé odstíny Prismacolor Premier (ano, pořídila jsem pár kusovek a ne, nemám bílou ;o) ) a bílou Uniball, samozřejmě...

První náčrt dokresleného motivu:


A o týden později...



Nakonec mě to i bavilo, ale ten věnec, to jsem měla šilhavý oči... :o)))




1 komentář:

Jamy řekl(a)...

Wow! Těší mě, že omalovánky pro dospělé mají stále své příznivce. Mám českou verzi omalovánek Ztracený oceán. Když ta knížka vyšla, obrázky na jejích stránkách mi učarovaly. Ovšem jen do doby, než jsem vzala do ruky pastelky. Knížku leží už nějaký ten rok v knihovně a stále ještě v ní převažují bílé plochy. Třeba jednou... kdo ví. Na tvůj blog ale určitě ještě zavítám. Líbí se mi tvé příspěvky a přeji ti hodně příjemných chvil strávených kreslením dalších!