čtvrtek 31. ledna 2019

Kráska s tulipány

Obrázek od Lenka Fi z omalovánek Pramínek naděje je hotový. Použila jsem ho v posledním příspěvku pro návod, jak na vybarvení obličeje. Vlastně jsem chvilku uvažovala o tom, že bych pokračovala ve "výuce", ale vzhledem k tomu, že jsem na vybarvování měla jen k focení nevhodné večery, na kreslení vlasů (například) použiju někdy příště jiný obrázek. :) Ale fáze vám ukázat můžu, to ano. ;)

Takže první pokračovací fáze s vlasy a očima. Oproti fotce z "výukového" příspěvku je vidět, jak tehdy poměrně tmavé a výrazné tónování tváře s vybarvením vlasů ubralo na intenzitě.



V další fázi už má dívka i úsměv v barvě, tulipány jsou růžové, protože jsem dohledala modro - růžovou výzvu... A vlastně tuhle barvu hodně málo používám, tak jí tady můžeme dát prostor. ;)


A zde je finále, obrázku kraluje růžová, můžete se všimnout použití bílé gelovky zejména na liniích rtů, také jsem "vyndala" linku upřesňující tvar nosu, kontury tulipánů a konvalinek, aspoň se tedy ty kytičky jako konvalinky v mém podání pokoušejí tvářit :D Trochu lituju příčného šrafování na listech, můj pokus dodat jim tu hedvábnou a typicky tulipánově podélně žilkovanou podobu příliš nevyšel.
Použila jsem pastelky FC Polychromos, přestože se s papírem nechtěly příliš přátelit, KIN Polycolor, které se přátelily s větší chutí a již zmiňovanou bílou gelovku Uniball.


Pramínek naděje, Lenka Filonenko, FC Polychromos, KIN Polycolor, Uniball

Žádné komentáře: