neděle 15. dubna 2018

Tentokrát

jsem prohlížela výzvy, které mě čekají (mazaně si vždycky zaškrtnu, že se zúčastním "možná" :o)))) pro případ, že by to ZASE nevyšlo :o))) ) a jak se tak dívám na možná stokrát viděný obrázek z Čarovného lesa, najednou se mi nad hlavou objevila žárovka a já jsem to najednou viděla! Tu správnou verzi, která bude jen moje, protože jsem ji nikde nepotkala, a že už jsem variant tohohle obrázku viděla za tu dobu, co se omalovánkám věnuju, bezpočet.
Vize byla trošku jiná (to se stává poměrně často :o))) ), ale lišila se pouze tím, že v mé hlavě jsem ještě víc upozadila původní tisk a drobnosti, které jsou Johanninou specialitou, chtěla jsem se jich nevšímat... No, a ony se nedaly :o))))) Takže jsem se najednou přistihla, jak vybarvuju ty lístečky... No, jsou vybarvený, no :o))) Co nadělám. Už jsem taky zapomněla, že kresba ruky se řadí k těm složitějším záležitostem, takže se pokorně přiznávám, že jsem sáhla po určitém mustru z netu ;o) Asi bych mohla kreslit podle živého modelu, ale svou ruku do téhle pozice nedám tak, abych ji mohla nakreslit, a žádný jiný model po ruce nebyl :o)))) A už jsem sakryš ustoupila s lístečky, ta ruka tam bude tak, jak jsem si to vykoumala. A tak tam je ruka, hlava, pole/lány/vlasy...
Tady u toho obrázku jsem ke svému překvapení využila nejvíc KIN Polycolor. Šlapaly jako švýcarský hodinky. Opět jsem zapojila Polychromos (pleťové odstíny mají prostě nejlepší) a Procolour, a dohromady se všechno výborně a bez potíží zapojilo :o) Bez blenderu, bez minerálního lihu, bez soft pastelů (nebe jsem dělala odřezky z tuhy Polychromos).
Neuvěřitelně mě to bavilo, těšila jsem se na každý další kousek a kreslila jsem to po částech (záda ještě pořád nejsou OK, dlouho nad tím sedět nemůžu) necelý týden :o)





Johanna Basford, Čarovný les, FC Polychromos, KIN Polycolor, DW Procolour, bílý Pilot

P.S.: Dokonce se mi stalo, že někdo v omalovánkové skupině nepoznal, o který obrázek z Lesa se jedná. Takže o tenhle :o)




1 komentář:

Martina řekl(a)...

tenhle mě dostal, když jsem ho viděla prvně a dostává mě pořád