sobota 27. května 2017

Na omalovánkový sraz

v Praze, hospůdka Klamovka, jsem jela s tím, že nic kupovat nebudu, dokonce jsme s holkama okukovaly regály v Luxoru a já jsem ODOLALA... A pak si to do hospůdky připlachtí Petra a hned v úvodu zahlásí, že má navíc pouzdro na 150 pastelek... A hádejte co: 😂 Hamna Skupča si ho ukořistila 😂😂😂. Ale budiž mi omluvou, že jsem své kusovky Polychromos přivezla na sraz v jediném vyhovujícím pouzdru (pastelky jsou silnější než ty ostatní, takže i když jsem majitelkou několika prázdných krabiček, Polychromos se tam prostě nevešly do drážek), které jsem doma našla, navíc pojištěný gumičkou, abych je aspoň trochu zabezpečila před úhonou 😂. Tak už bydlí 😍😄 Hned na srazu jsem si je tam srovnala, a to vám bylo takový blaho! 😋😂 Maruška si sice hned rejpla, jestli vůbec budu mít do pouzdra co dávat 😂😂, ale už jsem jí odpustila 😂. Teď už "jen" dokoupit ten "zbyteček" Polychromek.😃😃😃 Ještě jednou Pétě moc děkuju, jen zdravý selský rozum mi nedovolil si to pouzdro dát na noc pod polštář. 😂😂😂
Sraz jsem si úžasně užila, všechny jsem vás moc ráda viděla "na živo" a určitě přijedu na další.😉😊


Fotku ze srazu jsem ukradla Marušce, to jsem já a MOJE pouzdro 😂


... a s touhle hrůzou jsem na sraz přijela... Uznejte, že jsem to pouzdro prostě POTŘEBOVALA!😂

Žádné komentáře: